עמוס גלעד: "ההנחה שהסנקציות ישברו את איראן הייתה מופרכת"

אסתי פלד 1 Comment on עמוס גלעד: "ההנחה שהסנקציות ישברו את איראן הייתה מופרכת"

האלוף במיל' עמוס גלעד ב"מהדורה המרכזית": "איראן התקדמה עד שהיה הסכם עם המעצמות. בעידודנו ארה"ב ביטלה אותו בהנחה מופרכת שהסנקציות ישברו אותם וכתוצאה מזה הם התקדמו משמעותית למדינת סף. אם יהיה הסכם נרוויח עוד זמן"

צילום: Revkin Fenton/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האלוף במיל' עמוס גלעד שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על החשיפה היום בנוגע לתקיפת הכור הסורי ועל הסכם הגרעין עם איראן: "סוריה לא הייתה מסוגלת לפתח נשק גרעיני. היה להם כור קטן. אסד חשב לפנות לצפון קוריאה שתבנה להם וכך נבנה לו הכור. זה היה משנה את המזרח התיכון מהיסוד. נעשתה שם עבודת מודיעין מצוינת. ב-2007 הוא הופצץ כידוע".

ביחס להסכם הגרעין המתגבש עם איראן אמר: "האיראנים קבעו לעצמם מטרה וחזון להשמיד את ישראל ולהשתלט על העולם הערבי והם מתכוונים לכך. הם רוצים לפתח נשק גרעיני ויכולות בליסטיות. איראן התקדמה עד שהיה הסכם עם המעצמות. בעידודנו ארה"ב ביטלה אותו בהנחה מופרכת שהסנקציות ישברו אותם וכתוצאה מזה הם התקדמו משמעותית למדינת סף. אם יהיה הסכם נרוויח עוד זמן".

לדבריו "לארה"ב חשוב למנוע נשק גרעיני מאיראן שיוביל למרוץ חימוש במזרח התיכון. האיראנים כיבדו את ההסכם בשעתו; יכולות המודיעין שלנו מעולות בנושא האיראני".



1 תגובות

מיין תגובות